Att komma över

Det här med förhållanden är förbannat komplicerat egentligen. Det är nu nästan ett halvår sen det tog slut mellan mig och A, men jag kommer inte över honom. Det känns som att jag har provat allt. Jag har varit arg, jag har varit ledsen, jag har accepterat och jag har försökt gå vidare. Inatt sov jag tillsammans med L, och på nåt vis känns det som ett snedknull. Trots att L är jättetrevlig vet jag att jag aldrig skulle kunna ge hela mig till honom, eftersom A fortfarande äger mitt hjärta. Han lärde mig att älska, nu måste jag bara lära mig att sluta älska också.


Den här låten är mitt soundtrack ikväll

http://www.youtube.com/watch?v=z0bihpuJXcQ

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0