Förresten...

... så tror jag att jag kan ha klarat tentan i tisdags, eller rättare sagt - jag är antingen underkänd eller har fått VG eller MVG tror jag. Jag hatar betyg, djävulens påfund är det!

... nåt som däremot inte är djävulens påfund är lila klänningar. Ska det bli den från Rut m.fl eller den från Gina?

... den här ser helt underbar ut på bild. Det trista med Gina är dock att saker ser väldigt bra ut på bild, men när man ser dem i verkligheten är de ofta i tråkigt material, konstiga färger eller ser allmänt billiga ut. Jag har svårt för den där grejen att ett plagg ska vara en klar outfit (typ skjorta med skärp, tröja med skjortkrage), vilket är lite för vanligt på Gina.

Shopping på lördag kanske?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0