Tiden går fort när man har... eh...roligt?

Helgen kom och gick, och fort gick det. I lördags var det prideparad för hela slanten, vi volontärade. Det var väldigt kul, men tidvis jobbigt, mest på grund av dryga människor. Efter en hård första jobbvecka var väl kanske inte ännu en dags arbete vad kroppen längtade efter, men det var värt det :) Sen i söndags valde jag att röra på mig absolut minst möjliga, myste i soffan med film och choklad.

Veckan hittills har varit lite förvirrad, men rätt okej. Det är surt när man behöver jobba över nästan en timma och då inte ens har hunnit ta nån rast. Det är ju egentligen inte värt det, så bra är ju inte lönen, men vad ska man göra? Jag är ganska glad att jag får jobba över huvud taget, och nu är det ju bara två och en halv vecka kvar :) Jag har redan börjat komma in i lunken ganska bra, så man kan ju hoppas att det bara blir bättre!

Nu: soffa, godis och film!

Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0