Tillbaka

Nu är jag här igen. Ser tillbaka, det börjar närma sig ett år sen nu. Sista inlägget var skrivet fjärde november. Då var jag nere i skiten, saknade A och visste inte vad det skulle bli av mig. Åttonde november träffade jag E. Det var en mycket underlig kväll och jag trodde dagen efter att jag aldrig skulle kunna se honom i ögonen igen, men det kunde jag. Och det blev nåt bra av det, vi har hängt ihop sen dess, i snart 9 månader. Och jag älskar honom, herregud, vad jag älskar honom. Han gör mig lycklig och till en bättre människa :) Jag tänker fortfarande på A ibland, det är oundvikligt, men inte längre på samma sätt. Jag tror att han kanske behöver mig nu, eller tror att han gör det, men jag vet att jag inte kan hjälpa honom. En del av mig kommer alltid att älska honom medan en annan del av mig alltid kommer att vara lite bitter tror jag. Men jag måste höra av mig till honom nu, det har gått flera månader sen sist. Det blir kvällens uppdrag!

Nu: vika tvätt

Vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0