Sådärja

Då var det en ny dag, snö och blåsigt utanför fönstret. Annars går det ganska bra nu, trots att jag är trött känner jag mig på något vis energisk. Eller rättare sagt - jag har energi nog till det jag behöver göra :) Flitens lampa lyser vid mitt lilla skrivbord och jag läser och skriver och analyserar och redigerar som en tok.

Igår fick vi reda på att vi äntligen har fått en lägenhet! Den vi helst ville ha av de vi sökte står och väntar på oss från första januari. Det ska bli fint att slippa ha det som vi har det nu, alldeles för litet och rörigt.

Jag kan också meddela att vaccineringen inte förde med sig några stora men - trötthet och huvudvärk var allt. Och en öm arm, men det är sånt man kan tåla!

Jag skulle göra ganska mycket för en kopp varm choklad nu. Kanske nästan vad som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0