Det är mycket nu...

Inte är det klart här i lägenheten. Fortfarande kassar och kartonger utspridda i alla rum.

Inte är exjobbet klart. Jag kämpar och kämpar (och jag gör det faktiskt BRA), men det är helt enkelt inte tillräckligt än.

Inte har jag nåt jobb. Söker och söker, men inte så mycket som en intervju. Tvivlar på mig själv. Varför skulle de vilja ha just mig?

Inget körkort. Det räcker så. Inget körkort och snart slut på pengar. Fan också.

Tänker att jag har blivit förslappad. Borde börja träna. Vill börja träna. Eller i alla fall sluta äta så jävla onyttigt. Vägrar falla i nån konstig bantningsfälla. Mindre godis, mer träning - så ska det bli. Inte idag, men imorrn kanske.


Suck. Tillbaka till arbetet, skiten måste ju bli klar nån gång, annars kommer jag aldrig nån vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0